Ultra 147km po raz drugi

Stało się – zapisałam się na ultra 147 km. Jak ogłosiłam to moim przyjaciołom stwierdzili cyt. „oj Ty to jesteś. A pamiętamy jak po powrocie w poniedziałek zarzekałaś się, że nigdy więcej”, jednak długo to nie trwało gdyż już we wtorek wiedziałam, że jeśli odbędzie się kolejna edycja nie może mnie zabraknąć.  

Podobnie jak w poprzedniej edycji czekam na chętnych którzy są w stanie pokonać swoje słabości  i razem ze mną stanąć na starcie tejże imprezy. Przyszłoroczna edycja odbywa się 6 czerwca 2014 czasu na przygotowanie jest więc całkiem sporo.  Wszelkie informacje potrzebne do podjęcia decyzji znajdują się na stronie http://147ultra.pl/  oraz w razie pytań pozostaje do dyspozycji. I tym razem liczę na Was. ;)

8 thoughts on “Ultra 147km po raz drugi

    • To wróciłam do sieci- szkoda, ze wordpress nie ma też funkcji odpowiedzi na komentarze- a tak to zapomniałam o wpuszczonych automatycznych publikacjach. Cieszy mnie to, i mocno wierzę, że mimo pewnych trudności uda się zrealizować te dwa cele jak i wiele innych w przyszłym roku. :)

Dodaj komentarz

